ΑΠΟΨΗ – press

Χρειάζεται επειγόντως χώρος στάθμευσης

To open mall είναι φυσικά μια σημαντική επένδυση για τον εμπορικό κόσμο της Άρτας, που κυριολεκτικά πρόκειται να αλλάξει σημαντικά και την εικόνα όχι μόνο της πόλης, αλλά συνολικά του Δήμου μας.
Όμως στον δημόσιο διάλογο, στον οποίο συμμετέχουν πολλοί αρτινοί, με εμπόρους, καταστηματάρχες της εστίασης, αλλά και καταναλωτές, επεσημαίνουν ότι όλη αυτή η επένδυση, θα είναι άνευ αποτελέσματος, αν δεν αντιμετωπιστεί το μεγάλο πρόβλημα που αντιμετωπίζει συνολικά το κέντρο της πόλης της Άρτας, που είναι η έλλειψη μόνιμης στάθμευσης.
Το γνωρίζω από τον εαυτό μου, πόσο δυσκολεύομαι να βρω θέση στάθμευσης όταν έρχομαι στο κέντρο της πόλης, όπου αναγκάζομαι να κάνω γύρες, προκειμένου να πάω τα παιδιά μου στο φροντιστήριο ή τις εξωσχολικές τους δραστηριότητες.
Να μην κοροϊδευόμαστε, τόσο τα Ιωάννινα που έχουν δυο μόνιμα μεγάλα πάρκινγκ στο κέντρο της πόλης, όσο και η Πρέβεζα που έχει το μεγάλο πάρκινγκ απέναντι από τη Νομαρχία, είναι οι ανταγωνιστικές αγορές, που θα προτιμήσει κάποιος να εξυπηρετηθεί και ας μην έχει open mall, επειδή οι καταναλωτές γνωρίζουν ότι θα βρουν σίγουρα και άμεσα θέση και δεν θα απελπίζονται σε κυκλοφοριακές βόλτες μέσα στην πόλη.
Ο δήμαρχος, μας είχε παρουσιάσει και κάποια μελέτη για ελεγχόμενη στάθμευση. Αυτά είναι ημίμετρα. Νομίζω ότι είναι η ώρα, την στιγμή που αναφέρουμε πολλά εκατομμύρια για τις διαμορφώσεις του open mall να βάλουμε το μαχαίρι στο κόκκαλο και να προχωρήσουμε στην κατασκευή του χώρου στάθμευσης, ο οποίος θα υποστηρίξει αυτήν την αγορά.
Γιατί το open mall είναι ένα ανοικτό πολυκατάστημα στην ουσία και όλα τα πολυκαταστήματα παγκοσμίως δημιουργούνται, κατασκευάζοντας πρώτα θέσεις στάθμευσης.
Πραγματικά σκεφτείτε… Όχι τα Γιάννινα και την Πρέβεζα ή την Ηγουμενίτσα. Σήμερα στην Αθήνα βρίσκεις εύκολα να αφήσεις το αυτοκίνητό σου, με ασφάλεια και αμεσότητα. Στο Κολωνάκι παρκάρεις σε ένα από τα δεκάδες πάρκινγκ της περιοχής, που υπάρχουν σε κάθε τετράγωνο. Στην Άρτα όμως όχι!!!
Πιθανολογώ ότι μπορεί να υπάρχουν δημοτικοί χώροι για αυτό το εγχείρημα. Κάποτε ο Βάγιας είχε προτείνει την πλατεία Σκουφά, για να κάνει υπόγειο πάρκινγκ με την μέθοδο ΣΔΙΤ. Θα μπορούσε να ερευνηθεί η πλατεία Κιλκίς, που είναι στην αρχή της οδού Σκουφά, ή ακόμη και ο χώρος της Λαϊκής Αγοράς.
Μπορεί να βρεθεί ένα οικόπεδο για να γίνει πολυόροφο κτήριο αν υπάρχει πρόβλημα για τα υπόγεια, λόγω προβλημάτων π.χ. με την Αρχαιολογία. Η αγορά χωρίς οχήματα σήμερα, είναι καταδικασμένη.
Βέβαια όλα αυτά, δεν τίθενται επί τάπητος, προκειμένου στην παρούσα φάση να δημιουργηθεί κάποιο πρόβλημα στον σχεδιασμό και την υλοποίηση του OPEN MALL, αλλά επειδή εκτιμούμε ότι αν δεν υπάρξουν οδικές προσβάσεις στη αγορά μας, αυτή είναι καταδικασμένη να πνιγεί στην απομόνωσή της.
Ιδίως σήμερα, που αλλάζουν τόσο έντονα οι καταναλωτικές συνήθειες με αποτέλεσμα να χρειαζόμαστε σήμερα ένα open mall για να μπορέσει να έχει κάποια αποτελεσματικότητα, ο εμπορικός κόσμος της Άρτας. Αλλά καλώς ή κακώς για να επισκεφτεί ο καταναλωτής το Open Mall, θα το κάνει με το αυτοκίνητό του.