9.8 C
Arta
24 Νοεμβρίου 2024

Οι σκέψεις του Δήμου για την στάθμευση

Διαβάστε επίσης

Αναφορικά με το πρόβλημα στάθμευσης που αντιμετωπίζει το κέντρο της Άρτας είχαμε μια πολύ καλή και παραγωγική συζήτηση με τον δήμαρχο Αρταίων κ. Χρήστο Τσιρογιάννη, όπου μεταξύ τύρου και οίνου, αναφερθήκαμε σε πολλά θέματα. Ο Χρήστος Τσιρογιάννης, φαίνεται να γνωρίζει το σημαντικό αυτό πρόβλημα και μέχρι στιγμής, φαίνεται να διερευνά πολλές πιθανές λύσεις, οι οποίες θα μπορούσαν να βοηθήσουν την αγορά της Άρτας, να ανταποκριθεί στην έλλειψη χώρων στάθμευσης.
Στην συζήτηση υπενθυμίστηκαν ορισμένες προτάσεις, που είναι σημαντικό να τις καταγράψουμε, όχι προς απλή επισκόπηση, αλλά προκειμένου να επανέλθουν στο τραπέζι του Δημοσίου Διαλόγου και να αξιολογηθούν καλύτερα, υπό το πρίσμα της νέας πραγματικότητας, η οποία σχετίζεται με την εφαρμογή της μελέτης του OPEN MALL.
Ας αρχίσουμε με την έμμεση πρόταση που αυτή την στήλη παρουσιάστηκε και αφορά το υπέδαφος της πλατείας Σκουφά (Παρηγορήτρια), την οποία ο δήμαρχος αξιολόγησε εν πρώτοις θετική, όμως σημείωσε ότι είχε γίνει μελέτη εκ μέρους ιδιωτών, προκειμένου να ελέγξουν την βιωσιμότητα της συγκεκριμένης έκτασης και διαπιστώθηκε ότι προκειμένου να μπορέσει να λειτουργήσει σε μια βάση νεκρού σημείου ζημίας-κερδών, θα πρέπει να υπάρχει ένα εισιτήριο υψηλού κόστους, που θα πλησιάζει τα δέκα ευρώ, κάτι που δεν είναι διατεθειμένος να πληρώσει κανένας, προκειμένου να σταθμεύσει για λίγη ώρα το όχημά του.
Αποκλειούμενης λοιπόν της πρώτης περίπτωσης, ο Δήμαρχος αναφέρθηκε και στις προτάσεις που κατά καιρούς είχε θέσει επί τάπητος. Μια από αυτές ήταν να χρησιμοποιηθεί ο άπλετος χώρος του παλιού Νοσοκομείου της Άρτας (του περίφημου κληροδοτήματος Ζάρρα) προκειμένου να σταθμεύουν εκεί τα οχήματα, όσοι θέλουν να πάνε στην αγορά. Η πρόταση αυτή είχε αντιμετωπιστεί κριτικά στο παρελθόν από την αντιπολίτευση στον Δήμο Αρταίων.
Ο Χρήστος Τσιρογιάννης επισημαίνει ότι έχουν σκεφτεί με τις τεχνικές υπηρεσίες να προχωρήσουν στις διαδικασίες για την τροποποίηση του κληροδοτήματος, με δικαστική προσφυγή στο αρμόδιο Εφετείο Αθηνών, έτσι ώστε να μπορέσουν, χωρίς να αλλοιώσουν τον υπόλοιπο χώρο, να δημιουργήσουν μπάρες στο ύψος της οδού Καμηλών, έτσι ώστε να εισέρχονται εκεί αυτοκίνητα και να το χρησιμοποιούν ως χώρο στάθμευσης. Είναι ένα φιλόδοξο σχέδιο, το οποίο όμως μπορεί να είναι η μεγάλη εναλλακτική λύση για το πρόβλημα αυτό.
Άλλη πρόταση που υπάρχει σε επίπεδο διερεύνησης είναι ο χώρος των αποθηκών της ΔΕΥΑ, πίσω από την Αγία Θεοδώρα, που αν αξιοποιηθεί κατάλληλα, θα μπορούσε να δημιουργήσει έναν μεγάλο χώρο στάθμευσης, τον πιο κοντινό στο κέντρο της Άρτας. Βέβαια το συγκεκριμένο τετράγωνο, το οποίο περιλαμβάνει και την έδρα των προσκόπων, μπορεί να εξελιχθεί σε ένα κέντρο πολυδραστηριοτήτων, σε αρμονία με την εκκλησία της Αγίας Θεοδώρας, αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία, που παρόλα αυτά δεν αποκλείει και την ανάπτυξη χώρου στάθμευσης αυτοκινήτων.
Ας μην ξεχνάμε και τα άλλα parking του Δήμου Αρταίων, τα οποία επιλέγονται και με την λειτουργία του ΞΕΝΙΑ, θα ανοίξει και η βόρεια πύλη του κάστρου και θα είναι πιο κοντά το parking στο Εκθεσιακό Κέντρο, καθώς θα μπορούν οι οδηγοί να προσέρχονται μέσα από το κάστρο προς το κέντρο της Άρτας. Ο Δήμαρχος ακόμη επισημαίνει ότι με την λειτουργία του ΣΕΣ θα αντιμετωπιστούν πολλά προβλήματα, ενώ αναφέρει ότι πρέπει και οι ιδιώτες να αναλάβουν πρωτοβουλίες για χώρους ιδιωτικής στάθμευσης, καθώς ο Δήμος δεν έχει την δυνατότητα να ανταποκριθεί σε όλες τις περιπτώσεις. Δεν θα ήταν άσχημο να γίνει μια ιδιωτική επιχείρηση parking, έτσι ώστε να μειωθεί και με τον τρόπο αυτόν το μεγάλο πρόβλημα.

Διαβάστε επίσης

spot_img

Τελευταία Νέα