- Γράφαμε την προηγούμενη εβδομάδα ότι πρέπει να βγει ο Χριστόφορος από την friend zone και το κανε … Αυτό που ακολούθησε, με την απάντηση του Δημάρχου στο FB, ούτε στην Αννίτα Πάνια δεν το είχαμε συναντήσει…
- Τώρα μένει να δούμε ποιες θα είναι οι επόμενες κινήσεις, γιατί το πουλόβερ της ισχυρής δημοτικής αρχής έχει αρχίσει και ξυλώνεται, με αποτέλεσμα, ο αρχικός ενθουσιασμός να μετατρέπεται σε απορία και αμηχανία.
- Και μεγαλύτερη ουσιαστικά αμηχανία, προκάλεσε η απάντηση του Δημάρχου, συνοδευόμενη από ατυχείς – για πολιτικό πρόσωπο – χαρακτηρισμούς.
- Μας έκανε όμως και εντύπωση ότι πολλοί συνεργάτες του δημάρχου, απέφυγαν τις καρδούλες και τα like στην ανάρτηση, ούτε και κανένας πήρε θέση στα επικριτικά για το ύφος της ανάρτησης σχόλια…
- Ας μιλήσουμε και ολίγον αστροφυσικά: σήμερα είναι το χειμερινό ηλιοστάσιο, η νύχτα είναι στην κορύφωσή της και αρχίζει σιγά σιγά να μειώνεται σε διάρκεια μέχρι την εαρινή ισημερία, την 21η Μαρτίου.
- Είναι ουσιαστικά το τέλος του χειμώνα, η άτυπη αρχή της άνοιξης, καθώς όσο περνάει ο καιρός η μέρα θα μεγαλώνει σε διάρκεια, η αισιοδοξία θα αυξάνεται και βέβαια αυτό πρόκειται να εκδηλωθεί σε πολλά επίπεδα.
- Ένα από αυτά είναι η πολιτική και η Αυτοδιοίκηση. Ας μην πούμε για την οικονομία.
- Είναι πάντως αυτές οι ημέρες μια εποχή συγκυριών και συγκαιριών. Δεν είναι μόνο που ο Χριστόφορος Σιαφάκας, ο Μέσι της Εθνικής Άρτας, εγκατέλειψε την ομάδα, αλλά βγήκε και η δημοσκόπηση του Παρατηρητή – Στάθη Μπαρτζώκα για την λειτουργία του ΞΕΝΙΑ.
- Μαζί βγήκε και η δημοσκόπηση όπου έξυπνα παρουσίαζαν τον Τσιρογιάννη χωρίς αντίπαλο, καθώς έβαλαν υποψήφιο τον Δράκο και ένα ανύπαρκτο δημοτικό σχήμα με την ονομασία «Τζένη – Παπαλέξης».
- Τώρα ποια ήταν η σκοπιμότητα αυτής της δημοσκόπησης; πληρώθηκε για να ρωτηθεί για το ΞΕΝΙΑ, αλλά επειδή τα λεφτά ήταν κάμποσα, ζήτησαν από την εταιρία δημοσκόπησης να βάλει κι ένα ακόμη ερώτημα…
- Θυμίζει λίγο το ανέκδοτο με τον τσιγγούνη στην εφημερίδα: Πηγαίνει ένας μεγάλος τσιγκούνης, σε μία εφημερίδα να βάλει αγγελτήριο για την κηδεία της γυναίκας του: – Ένα ευρώ κοστίζει η λέξη, του λέει ο υπάλληλος. – Πόσο; Ένα ευρώ η λέξη; Είναι πολύ ακριβά! Τέλος πάντων, γράψε: “Μαρίκα πέθανε”. – Δεν γίνεται, λέει ο υπάλληλος. Πρέπει το κείμενο να είναι τουλάχιστον 5 λέξεις. – Καλά, του λέει ο τσιγκούνης, Τότε γράψε: “Μαρίκα πέθανε, πωλείται Fiat Punto”
- Εν ολίγοις: βρήκαμε παπά, να θάψουμε πεντέξι.
- Το πιο σημαντικό της περίπτωσης, είναι ότι μπαίνει και στο παιχνίδι ο Γιώργος Στύλιος. Συναντιέται με τον Μπαρτζώκα στην Αθήνα, κάνει πρώτες αποκλειστικές δηλώσεις, ακολουθούν και επίσημες ανακοινώσεις.
- Ακολουθεί και ο ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ, κάνει την πολιτική του αντιπολίτευση… Ουσιαστικά το γκάλοπ ήρθε να βγάλει τον Τσιρογιάννη από το πολιτικό και επικοινωνιακό αδιέξοδο, που δημιουργήθηκε με την ιστορία του Χριστόφορου Σιαφάκα…
- Σώθηκε, εμμέσως πλης σαφώς, ο Χρήστος Τσιρογιάννης, από το πρόσωπο που τον πολέμησε περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο, από τον Στάθη Μπαρτζώκα!!!
- Απλώς όμως για να μην έχουμε αυταπάτες. Ο Γιώργος Στύλιος κινείται για το ΞΕΝΙΑ, επειδή στα χρόνια της διακυβέρνησης της ΝΔ, στον Δήμο Αρταίων δεν υπάρχει κανένα έργο να παρουσιαστεί. Η ευθύνη βαρύνει την παράταξη, άσχετα αν ο Δήμαρχος με τις παλινωδίες του έριξε στον κάλαθο των αχρήστων μια σειρά από χρόνια θέματα.
- Τι θα πει το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Αρταίων αν έρθει ένα τέτοιο θέμα; Θα πει ότι ο Τσιρογιάννης το 2016 πήγε και έφαγε τη φόλα από το ΚΑΣ, θα πει επίσης ότι από το 2019 και μετά ο Τσιρογιάννης δεν έκανε τίποτε προκειμένου να επαναφέρει το θέμα ΞΕΝΙΑ στο ΚΑΣ, με την κυβέρνηση της παράταξής του.
- Απλά πράγματα: επί δημαρχίας Παπαλέξη, το ΞΕΝΙΑ, το αρχοντικό ΠΑΠΑΚΩΣΤΑ, η γέφυρα ΚΕΡΑΜΑΤΩΝ, η διευθέτηση της ΚΟΙΤΗΣ, το ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΑΡΚΟ κλπ, είχαν διευθυθεί… Σήμερα 9 χρόνια μετά μιλάμε για τα ίδια πράγματα και προσκαλούνται οι πολιτικοί της κεντρικής πολιτικής σκηνής να βγάλουν τα κάστανα από τη φωτιά…
- Η ΟΛΓΑ ΓΕΡΟΒΑΣΙΛΗ, ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΣΙΡΚΑΣ, ο ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΚΟΚΑΣ και ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΤΥΛΙΟΣ υποκαθιστούν την ανυπαρξία της δημοτικής αρχής.
- Αλλά και από την αντιπολίτευση, που είχε διαφορετικό πρόγραμμα και πίστευε ότι το ΞΕΝΙΑ πρέπει να γίνει ξενοδοχείο και στα χρόνια αυτά πίστεψε τις αναλύσεις του Δημάρχου ότι αν δεν ακολουθήσουμε την προτεινόμενη λύση δεν θα μπορέσουμε ποτέ να απολαύσουμε την χρήση του χώρου.
- Τέλος πάντων… Οι ημέρες που πλησιάζουν είναι γιορτινές, ας ευχηθούμε Χρόνια Πολλά και στον Δήμαρχο για την ονομαστική του εορτή και για τις δυο επόμενες εβδομάδες, θα μείνουμε μακρυά από τα θέματα αυτά, αν και είναι βέβαιο ότι στα εκατοντάδες πηγαδάκια που έχουν δημιουργηθεί αυτά μονοπωλούν την συζήτηση…
- Και ένα νέο δεδομένο: μαθαίνουμε ότι στα καφενεία των χωριών του Δήμου μας, οι συζητήσεις δεν είναι καθόλου όπως η δημοτική αρχή πίστευε… Ανέζα, Βλαχέρνα, Αμμότοπος, Κορφοβούνι, Άγιος Σπυρίδωνας, Ροδαυγή… Τα μηνύματα αντιστρέφουν την μέχρι τώρα εντύπωση ότι η δημοτική αρχή δεν έχει πρόβλημα…
- Τελικά απ’ότι φαίνεται η έκφραση «θα στο φέρει ο βλάχος το τυρί» μπορεί να έχει πολλές προεκτάσεις σε βάρος της δημοτικής μας αρχής. Τώρα ποιός είναι ο βλάχος; Ο νοών νοείτω…
- Χρόνια Πολλά με Υγεία και Ευτυχία.
Υπάρχει επικοινωνιολόγος που γράφει τις αναρτήσεις του Χρήστου Τσιρογιάννη;
Επιτυχημένα τα σχόλια της εφημερίας ΗΧΩ της Άρτας και του Νίκου Στάμου, αναφορικά με την απάντηση που έδωσε ο Χρήστος Τσιρογιάννης στην είδηση της ανεξαρτητοποίησης του Χριστόφορου Σιαφάκα.
Εμείς θα επιμείνουμε σήμερα σε μια παραπολιτική αναφορά, στην οποία έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στον σχολιασμό του ο Νίκος Στάμος…
Στην είδηση που κυκλοφορεί στο παρασκήνιο του Δήμου Αρταίων, ότι ο Χρήστος Τσιρογιάννης, έχει προσλάβει ειδική επικοινωνιολόγο από την Αθήνα, προκειμένου να του ετοιμάσει την πολιτική του εικόνα, αλλά και να διαχειριστεί τα θέματα της επικοινωνίας του.
Θα υποπέσουμε στον πειρασμό να επισημάνουμε ότι αν κάτι τέτοιο είναι αληθινό, τότε προκύπτουν τα παρακάτω συμπεράσματα: α) ότι ο Χρήστος Τσιρογιάννης έχει ανασφάλεια στην προσωπική του επικοινωνία με τους πολίτες και αναζητάει την υποστήριξη με επικοινωνιολόγο β) ότι ο Δήμαρχος έχει λεφτά για πέταμα… γιατί σε ένα “κωλοχώρι” όπως είναι ο Δήμος Αρταίων, αν πληρώνεις επικοινωνιολόγο και δεν είναι προεκλογική περίοδος, μάλλον κάτι κάνεις πολύ λάθος.
Δεν αναφερόμαστε στο Γραφείο Τύπου του Δημάρχου, το οποίο είναι πολυτελές και είναι το μοναδικό που ζηλεύουν οι άλλοι Δήμοι της περιοχής από την Άρτα, αλλά σε ξεχωριστή επικοινωνιολόγο, που μάλιστα, όπως αφήνει να εννοηθεί και η ΗΧΩ της Άρτας, είναι η υπεύθυνη για τον λίβελλο που γράφηκε για τον Χριστόφορο Σιαφάκα, από τον προσωπικό λογαριασμό του Χρήστου Τσιρογιάννη, καθώς δεν μπορεί να γράψει τόσες ανακρίβειες για ένα πρόσωπο που το γνωρίζουμε όλοι στην Άρτα καλά…
Εμείς θα επιμείνουμε ότι όπως πήγε το πράγμα, ο/η επικοινωνιολόγος, μάλλον από τον Χριστόφορο Σιαφάκα θα είχε προσληφθεί, γιατί τόση διαφήμιση και τέτοια επικοινωνιακή πάσα που του έδωσε, δεν δικαιολογείται κάτι το διαφορετικό.