Σημεία παρέμβασης της Όλγας Γεροβασίλη, βουλευτή Άρτας και Γραμματέα της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, στον ΑΝΤ1 στον Γ. Παπαδάκη και στην Μ. Αναστασοπούλου
Φταίει ο σταθμάρχης… φταίμε όλοι… δεν ήξερα τίποτα…
Αναφερόμενη στο χρονικό της στάσης του πρωθυπουργού σχετικά με την τραγωδία των Τεμπών, η κ. Γεροβασίλη επισήμανε ότι ο κ. Μητσοτάκης ξεκίνησε προδικάζοντας ως αποκλειστικά υπεύθυνο τον σταθμάρχη, κινούμενος στο γνωστό γήπεδο της ατομικής ευθύνης μεταπηδώντας λίγο αργότερα στη συγγνώμη και την ανάληψη ευθυνών εκ μέρους όλων των προηγούμενων κυβερνώντων σε βάθος χρόνων, για να καταλήξει αμέσως να ενδυθεί τον ρόλο του ανήξερου, επίσης γνωστό πλέον σε όλους μας από τις περιπτώσεις της πανδημίας, των υποκλοπών, του χιονιού στην Αττική οδό, των πυρκαγιών στην Εύβοια, κ.λπ.
Έχουμε μάθει για τα καλά ότι για κάθε δεινό που πλήττει τη χώρα υπάρχει κάποιο αίτιο κατ αρχήν εξωγενές και πάντοτε «σε παράλληλη τροχιά» με τη διακυβέρνηση Νέας Δημοκρατίας. Ως εκ τούτου, ο Πρωθυπουργός της χώρας ποτέ δεν γνωρίζει και ποτέ δεν είναι υπεύθυνος για τίποτα, παρεκτός ενός: της προσπάθειας συγκάλυψης της αλήθειας δια της μεθόδου της διάχυσης ευθυνών.
Θα μας πει ο παραιτηθείς κ. Καραμανλής τι απέγινε με τον περιβόητο διαγωνισμό του ΟΑΣΑ εδώ και τρία χρόνια;
Σε αυτό το φόντο λοιπόν της συστηματικής αποφυγής κάθε ευθύνης της κυβέρνησης ΝΔ, και της «απρόσκοπτης λειτουργίας του επιτελικού κράτους» αναρωτιέμαι, με την ευκαιρία του ρεπορτάζ σας, πού είναι ο παραιτηθείς Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών να μας ενημερώσει, μεταξύ πολλών άλλων και τι ακριβώς έχει συμβεί εδώ και τρία χρόνια με τον περιβόητο διαγωνισμό του ΟΑΣΑ; Διότι προχτές κατέρρευσε οροφή λεωφορείου και κατά τύχη δεν υπήρξαν θύματα!
Η κινητικότητα ήταν σημαντική μεταρρύθμιση της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, αλλά προφανώς προσκρούει στα ρουσφέτια της ΝΔ-Απολύτως παράνομη η μετάταξη του σταθμάρχη
Εδώ, στη χώρα μας, στο ίδιο φόντο της αποφυγής ευθύνης και της δήθεν επιτελικής συγκρότησης του κράτους, συμβαίνουν συνεχώς φοβερά πράγματα. Εν προκειμένω η μετάταξη του σταθμάρχη πρόκειται για απολύτως παράνομη διαδικασία. Μία από τις μεταρρυθμίσεις του ΣΥΡΙΖΑ και έτυχε να είμαι εγώ που την πήγα στη Βουλή, είναι η περίφημη κινητικότητα η οποία ισχύει και σήμερα και αποτελεί σημαντική μεταρρύθμιση που έχει στόχο να φύγουν από τη μέση τα ρουσφέτια. Ποια λοιπόν είναι η διαδικασία; Το σύστημα κινητικότητας έχει τον φορέα υποδοχής, δηλαδή αυτόν ο οποίος θέλει να πάρει με μετάταξη εργαζόμενους, που βγάζει προκήρυξη με προαπαιτούμενα προσόντα ( π.χ. πτυχίο, μεταπτυχιακό, εμπειρία κ.ο.κ.). Κι από την άλλη, όσοι έχουν αυτά τα προαπαιτούμενα μπορούν να μπουν και να κάνουν αίτηση. Στη συνέχεια, η Επιτροπή Κινητικότητας ελέγχει αν κουμπώνουν τα προαπαιτούμενα του φορέα υποδοχής με τα προσόντα του αιτουμένου. Αν συμπίπτουν το προχωράει, αν όχι η αίτηση απορρίπτεται αυτομάτως. Τώρα αν στην πορεία, ο Φορέας Υποδοχής αλλάξει τα κριτήριά του, αυτή είναι μια άλλη συζήτηση που αφορά μια καινούργια προκήρυξη. Στην προκειμένη προκήρυξη όμως, έγινε δεκτή αίτηση που δεν αντιστοιχιζόταν με τα προαπαιτούμενα, δηλαδή το ηλικιακό όριο των 48 ετών. Έγινε λοιπόν μία μετάταξη χωρίς να πληροί τα κριτήρια. Νομιμοποιήθηκε εκ των υστέρων με απόφαση του κ. Καραμανλή!
Το μοναδικό success story της 4ετίας Μητσοτάκη είναι η έκρηξη των πελατειακών και ρουσφετολογικών σχέσεων
Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, όπως είπε χαρακτηριστικά και ο Πρόεδρος Α. Τσίπρας είναι έτοιμος να αναλάβει την ευθύνη που του αναλογεί σε μία τετραετία ανάμεσα, φυσικά σε πολλές δεκαετίες άλλων κυβερνήσεων. Εξού και εμείς μιλάμε με επίσημα έγγραφα και ντοκουμέντα, δημοσιευμένα προς κρίσιν όλων. Η ερευνητική δημοσιογραφία μπορεί να εξάγει συμπεράσματα. Και η δικαιοσύνη. Και κυρίως οι πολίτες.
Όσο για τον πρωθυπουργό και την παρούσα κυβέρνηση που μέσα σε 4 χρόνια έχουν κατορθώσει να εμποτίσει κάθε κύτταρο του κρατικού μηχανισμού με ημέτερους, πολιτευτές και ευεργετούμενους «πελάτες» και που κάτω από το προσωπείο του επιτελικού κράτους και της αριστείας, δεν είναι τίποτα περισσότερο παρά ανεπαρκείς, ανεύθυνοι και καταστροφικοί και αυτούς είναι βέβαιο ότι θα τους κρίνουν οριστικά οι πολίτες.