20.4 C
Arta
21 Σεπτεμβρίου 2024

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΧΡΗΣΤΟΥ ΓΚΟΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΤΩΝ ΟΓΑ

Διαβάστε επίσης

Από τον Υφυπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, κ. Π. Τσακλόγλου, δόθηκε η υπ’ αριθμ.: 23149/09-03-2022 απάντηση σε ερώτηση που κατέθεσαν οι Βουλευτές του Κινήματος Αλλαγής, μεταξύ των οποίων και ο κ. Χρήστος Γκόκας, και η οποία αφορούσε την κατάργηση των ανταποκριτών του ΟΓΑ.
Στην ερώτησή τους οι Βουλευτές, ανέφεραν αναλυτικά το σημαντικό ρόλο που είχαν οι Ανταποκριτές του ΟΓΑ για τους ασφαλισμένους που διαμένουν κυρίως στην επαρχία και σε ορεινές και απομακρυσμένες περιοχές, στηρίζοντας έτσι την ελληνική ύπαιθρο. Επίσης οι εν λόγω υπάλληλοι παρείχαν πολύτιμες υπηρεσίες, καθώς διεκπεραίωναν τα ασφαλιστικά ζητήματα των ασφαλισμένων, χωρίς να χρειάζεται να διανύσουν μεγάλες αποστάσεις μέχρι το πιο κοντινό υποκατάστημα του Ασφαλιστικού τους Ταμείου.
Στην απάντησή του ο κ. Υφυπουργός, σημειώνει ότι ήδη υπάρχουν υπηρεσιακές μονάδες του e-ΕΦΚΑ για να εξυπηρετούν τους ασφαλισμένους και συνταξιούχους όλων των πρώην Ταμείων Κοινωνικής Ασφάλισης, αλλά και ότι για τη διεκπεραίωση ορισμένων ηλεκτρονικών υπηρεσιών του Φορέα μπορούν να απευθύνονται και στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.).
Επίσης στην απάντηση παρατίθεται μία λίστα υπηρεσιών που μπορούν οι ασφαλισμένοι να διεκπεραιώσουν ηλεκτρονικά.
Από τη πλευρά του, ο κ. Γκόκας, γνωρίζοντας το μέγεθος του προβλήματος που έχει δημιουργηθεί από την κατάργηση των συγκεκριμένων υπαλλήλων, επισημαίνει ότι οι ασφαλισμένοι και συνταξιούχοι, που εξυπηρετούσαν οι Ανταποκριτές του ΟΓΑ, θα είναι πλέον αναγκασμένοι να διανύσουν μεγάλες αποστάσεις για πολλές συναλλαγές τους με το Ασφαλιστικό τους Ταμείο, με τις ανάλογες δυσκολίες μετακίνησης, ιδιαίτερα για τους περισσότερο ηλικιωμένους, και φυσικά να επιβαρύνονται οικονομικά σε μία περίοδο όπου όλοι οι πολίτες δυσκολεύονται πολύ να ανταποκριθούν στις οικονομικές τους υποχρεώσεις.
Επίσης, ο κ. Γκόκας υπογραμμίζει ότι το Υπουργείο Εργασίας δεν έχει κατανοήσει ότι ένα μεγάλο ποσοστό ασφαλισμένων και συνταξιούχων δεν έχει τις απαραίτητες γνώσεις για την διεκπεραίωση των υποθέσεών του ηλεκτρονικά, αλλά ούτε διαθέτει και τα απαραίτητα μέσα, πόσο μάλλον οι συνταξιούχοι που διαμένουν σε ορεινές και απομακρυσμένες περιοχές, οι οποίοι μέχρι πρότινος εξυπηρετούνταν από τους Ανταποκριτές του ΟΓΑ, χωρίς καμία μετακίνηση και επιβάρυνση.

Διαβάστε επίσης

spot_img

Τελευταία Νέα