14.8 C
Arta
25 Απριλίου 2024

ΕΥΑ ΚΑΪΛΗ: Πρέπει να δοθεί έμφαση στις ψηφιακές καμπάνιες για την τουριστική ανάπτυξη

Διαβάστε επίσης

Για τον ελληνικό τουρισμό μίλησε η ευρωβουλευτής Εύα Καϊλή κατά τη διάρκεια του 1st Digital Beach Summit στο Μονολίθι Πρέβεζας.
Τόνισε πως η βιωσιμότητα του τουρισμού θα παίξει πολύ σημαντικό ρόλο. Ήδη όπως είπε, όλο και περισσότεροι τουρίστες επιθυμούν ταξίδια με το μικρότερο δυνατό περιβαλλοντικό αποτύπωμα.
Η ευρωβουλευτής του ΚΙΝΑΛ κ. Καϊλή έθεσε ως στόχο την αύξηση της τουριστικής περιόδου της χώρας με διάφορους «έξυπνους τρόπους» ενώ, εμφανίστηκε αισιόδοξη στην πιθανότητα η Ελλάδα να γίνει στο μέλλον κορυφαίος τουριστικός προορισμός.
Πώς όμως θα γίνει αυτό; Όπως σημείωσε, το Ταμείο Ανάκαμψης θα βοηθήσει τις χώρες του Νότου να «καλύψουν» τη διαφορά με αυτές του Βορρά τόσο ψηφιακά όσο και σε θέματα υποδομών. Συμπλήρωσε πως θα ο χειμερινός τουρισμός παρέχει τεράστιες προοπτικές και «δυστυχώς δεν τον έχουμε ως προτεραιότητα».
Με την σειρά του ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης ανέφερε πως η πανδημία δημιούργησε προκλήσεις όπως η βιωσιμότητα, η ασφάλεια και η ψηφιοποίηση του τρόπου προβολής του τουριστικού προϊόντος, στις οποίες «πρέπει να ανταπεξέλθουμε».
Τέλος, αναφέρθηκε στην τεράστια προσπάθεια του ΕΟΤ πάνω στην προβολή του τουριστικού προϊόντος λέγοντας πως πλέον, το 70% προβολής είναι ψηφιακές καμπάνιες.
Στη συζήτηση συμμετείχαν Έλσα Έξαρχου (CEO, Branding Greece), Γιάννης Γιαννάτος (CEO & Founder, Panadvert), Χρήστος Ιωάννου (CEO, Mast Hotels & Resorts), Κατερίνα Σαριδάκη (Director, CapsuleT Travel & Hospitality), Γιάννης Τσάκαλος (CEO, AQ Strategy).
Τη συζήτηση συντόνιζε ο δημοσιογράφος Νίκος Φιλιππίδης.

Διαβάστε επίσης

spot_img

Τελευταία Νέα