Έχει ποικιλοτρόπως αναφερθεί το γεγονός ότι η επικοινωνιακή δυναμική της απερχόμενης δημοτικής αρχής, ήταν ένα μεγάλο χαρακτηριστικό της.
Το Γραφείο Τύπου του Δήμου Αρταίων είναι από τα πλέον οργανωμένα και με πολύ καλές κριτικές.
Η ενημέρωση δεν γινόταν μόνο σε επίπεδο δελτίων τύπου, αλλά συνοδευόταν και από επίκαιρα βίντεο με επαγγελματικές λήψεις και συνεντεύξεις.
Είναι αλήθεια ότι ιδίως το τελευταίο διάστημα, μετά το αποτέλεσμα των δημοτικών εκλογών, υπήρξε ένα διάστημα ξεκούρασης, λόγω κυρίως της κόπωσης των ημερών και στην συνέχεια μέχρι την λήξη του έτους, ακολούθησε ένας βομβαρδισμός από τις παρουσιάσεις των έργων της απερχόμενης δημοτικής αρχής, φτάνονας σε αριθμό ρεκόρ, γεγονός το οποίο σχολιάστηκε και από τα τοπικά, αλλά και από τα περιφερειακά ΜΜΕ. Είναι λοιπόν αναμενόμενο ότι διαφάνηκε αμέσως ένα κενό στην επικοινωνιακή μετάβαση του Δήμου Αρταίων από την εποχή Τσιρογιάννη, στην εποχή Σιαφάκα, στα θέματα της ενημέρωσης.
Ο νέος δήμαρχος έχει γνώση της κατάστασης και αναγνωρίζει τα νέα δεδομένα. Είναι βέβαιο ότι ο ίδιος δεν επιθυμεί μια επικοινωνιακή κατάσταση, όπως η προηγούμενη, αλλά σε κάθε περίπτωση δεν μπορεί ο Δήμος να μένει χωρίς ενημέρωση των δράσεών του, την στιγμή, όπου υπάρχει και μια πολυπληθής ομάδα αντιδημάρχων και στελεχών, που θέλουν να δείξουν άμεσα τις δράσεις και το έργο τους.
Να επισημάνουμε ότι ο υπεύθυνος της πολιτικής εκστρατείας του Χριστόφορου Σιαφάκα, Χρήστος Παπανικολάου, τώρα είναι Γενικός Γραμματέας του Δήμου, μια θέση με μεγάλες ευθύνες, προκειμένου να αναλωθεί στην επικοινωνιακή στήριξη του Δήμου μόνο και βέβαια κάτι τέτοιο θα μπορούσε να έχει αρνητικές επιπτώσεις στην πρώτη εικόνα του Δήμου. Από την άλλη υπάρχει ακόμη η χρυσή εφεδρεία της Ζωής Μπαρτζώκα, η οποία έχει εμπειρία από ΜΜΕ και παρουσιάσεις και είναι σίγουρο ότι θα είναι χρήσιμη.