27.8 C
Arta
18 Μαΐου 2024

Διαβάστε επίσης

  • Μεταφερόμαστε από την σελίδα 3, στην παρούσα, «για λίγες μόνον παραστάσεις» λόγω της έλλειψης χώρου.
  • Το σημερινό φύλλο σε μεγάλο ποσοστό φιλοξενεί απαντήσεις επί παρεμβάσεων που είχαμε σε προηγούμενα δημοσιεύματα και αυτό είναι καλό, γιατί πλέον η «Α» έχει μεγάλη παρεμβατικότητα.
  • Οφείλουμε πρώτα να κάνουμε μια διόρθωση που μας επισήμανε ευγενικά ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου: για τα θέματα του OPEN MALL ο Εμπορικός Σύλλογος είναι συμβατικός εταίρος και ως εκ τούτου ο χαρακτηρισμός ότι επιθυμεί να ελέγχει τον Δήμαρχο δεν είναι ορθός. Το σημειώνουμε και πάμε παρακάτω.
  • Είχα αναφέρει σε άρθρο στο προηγούμενο φύλλο της «Α» ότι ανακοινώθηκαν στον Τύπο, από το ΥΠΠΟΑ η λειτουργία Σχολών Παραδοσιακής Μουσικής και με τον τρόπο αυτό, κατοχυρώνονται τα επαγγελματικά δικαιώματα για όλους όσους διδάσκουν και διδάσκονται όργανα Παραδοσιακής Μουσικής, σ’ αυτά τα εκπαιδευτήρια.
  • Είχα ζητήσει από την Μαρία Ζουμπούλη και τον Γιώργο Κοκκώνη, από την Σχολή Μουσικών Σπουδών του Παν.Ιωαννίνων να σχολιάσουν την εν λόγω ανακοίνωση και κατά πόσο μπορούν να λειτουργήσουν ανταγωνιστικά απέναντι σε σχολές Μουσικολογίας Ανώτατης εκπαίδευσης και ιδιαίτερα στο Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.
  • Με μια μικρή καθυστέρηση, λόγω ακαδημαϊκών υποχρεώσεων (εξετάσεων) μου απάντησαν τα εξής:
  • Πρόκειται οπωσδήποτε για μια θετική εξέλιξη, αν και κατά τη γνώμη μας είναι ατελής, για λόγους καθαρά επιστημονικούς, που δεν μπορούν να αναπτυχθούν μέσω email.
  • Σε καμιά περίπτωση δεν δημιουργούν πλαίσιο “ανταγωνισμού” του Τμήματος Μουσικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων με άλλους φορείς. Αντιθέτως, η προαγωγή των μουσικών σπουδών σε όλα τα επίπεδα είναι αδιαμφισβήτητα επωφελής και για την Ακαδημία, και για την κοινωνία.
  • Άλλωστε, εξ ορισμού οι ωδειακού τύπου σπουδές είναι πολύτιμες, διότι απευθύνονται στο γενικό κοινό από την πιο τρυφερή ηλικία και καλλιεργούν δεξιότητες απαραίτητες εν τέλει για την πανεπιστημιακή μουσική εκπαίδευση. Το ίδιο ισχύει και για τα Μουσικά σχολεία. Τις στηρίζουμε λοιπόν ανεπιφύλακτα.
  • Το Τμήμα μας έχει ενεργοποιηθεί έντονα σε ό,τι αφορά το θεσμικό πλαίσιο της μουσικής εκπαίδευσης γενικότερα, και της διδασκαλίας των παραδοσιακών μουσικών ειδικότερα.
  • Επισυνάπτω και δυο σχετικές δημοσιεύσεις μας, που ίσως να σου φανούν χρήσιμες, η πρώτη από το 5ο Διεθνές Συνέδριο για την Εκπαιδευτική Πολιτική (EduPolicies 2014) της Ένωσης Εκπαιδευτικών Μουσικής Αγωγής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση το 2014 και η δεύτερη από το συνέδριο για την Λογοκρισία στην Ελλάδα του 2015 (Πάντειο και Ίδρυμα Ρόζα Λούξεμπουργκ).

Διαβάστε επίσης

spot_img

Τελευταία Νέα